EKE-yhtiöiden näkökulmasta tehokkuus on yksi Vuoden Service Deskin valttikorteista

Myös EKE-yhtiöiden ICT-päällikkö Jari Sivén nostaa tehokkuuden yhdeksi Vuoden Service Deskin valttikorteista.

– Yksikään häiriö tai palvelupyyntö ei ole koskaan jäänyt ratkaisematta. Kaikki viedään maaliin saakka vahvalla ammattitaidolla asiakkaan tarpeet edellä. Heillä on loistavasti hallussa sekä teknologia että kyky toimia erilaisten loppukäyttäjien kanssa.

– Yhden kontaktipisteen -toimintamalli on selkeä ja helpottaa arkipäivän työskentelyä IT-pulmien osalta merkittävästi, summaa Sivén.

EKE-yhtiöt keräävät jatkuvasti palautetta yhteistyöstä Vuoden Service Deskin kanssa.

– Palaute käydään läpi kuukausittain palvelunseurantakokouksessa, ja se on ollut aina todella positiivista kaikkien näiden asiakkuusvuosien aikana.

Kysymykseen Vuoden Service Deskiltä saadusta parhaasta neuvosta Sivén vastaa veikeästi hymyillen:

– ”Oletko kokeillut käynnistää tietokoneesi uudelleen” toimii useimmissa tapauksissa.

Lue lisää: Vuoden Service Deskistä ja katso videot! »