Fredman Group arvostaa Vuoden Service Deskin liiketoiminnan ymmärrystä

– Vuoden Service Desk on toimintaansa kehittävä kumppani, tiivistää Fredman Group Oy:n CTO Antti Kuusela.

Kuusela vastaa konsernin it-kokonaisuudesta, jossa on huomioitava sekä tuotantotyöntekijöiden että toimihenkilöiden erilaiset tarpeet.

Kuusela korostaa yhteistyön merkitystä IT-palveluiden kehittämisessä. Fredmanin kehitystarpeita käydään läpi viikkopalavereissa.

– Yhdessä haetaan ratkaisua, joka palvelee molempia osapuolia ja auttaa loppupeleissä meitä fredmanilaisia toimimaan nopeammin jatkossa, Kuusela pohtii.

Kuuselan kokemuksen mukaan yhteistyö on joustavaa ja asiakaslähtöistä. Vuoden Service Deskin IT-kavereiden ymmärrys liiketoiminnasta on kriittinen tekijä yhteistyössä.

– Meidän IT-kavereilla tulee olla hyvä käsitys meidän liiketoiminnan tarpeista, toimintaympäristöistä ja niihin tehdyistä ratkaisuista, meidän käytössä olevista työvälineistä ja niiden merkityksestä meille.

Kuusela nostaa esille, että tunnustettu ja laadukas Service Desk -palvelu on positiivinen viesti myös työnantajamielikuvan kannalta.

– Saatavilla oleva palvelu mahdollistaa, että jokaisella on mahdollisuus tehdä oma työnsä tehokkaasti ja tällä on varmasti vaikutus työntekijän työtehoon ja hyvinvointiin, Kuusela pohtii.

Lue lisää: Vuoden Service Deskistä ja katso videot! »