Kaiken kattavaa palvelua helposti

Vuonna 2019 perustettu Frontia Asianajotoimisto Oy kaipasi heti alkuvaiheessa itselleen IT-kumppania, jolta saa kaiken tarvittavan saman katon alta. Frontian COO Tiina Ellisaari oli aiemmissa työpaikoissaan tottunut siihen, että talon sisällä oli IT-tuki, mutta nyt yrityksen henkilöstöstä ei löytynyt tarvittavaa osaamista. Tästä syystä tulevalta IT-kumppanilta toivottiin kaiken kattavaa ja helposti saatavilla olevaa palvelua.

Osana Frendyä toimiva Wisdomic valikoitui kumppaniksi toisen hyvin samankokoisen toimiston suosituksesta, eikä valinta ole kaduttanut. IT:n kokonaisulkoistamista alettiin rakentaa yhdessä Wisdomicin kanssa, ja nyt Frontialla on heiltä käytössään laitepalvelut, käyttäjäpalvelut, mobiilituki ja tietoturva. Yhteistyötä Ellisaari kuvailee tehokkaaksi ja nopeaksi.

Yhteistyö on ollut helppoa alusta asti. Aluksi se ehkä vähän jännitti, että IT-tuki on ”tuolla jossakin”, mutta olemme olleet todella tyytyväisiä nykyiseen järjestelyyn, Ellisaari sanoo. Tämä ei ole eronnut aiemmista kokemuksistani IT-tuesta talon sisällä.

Koko henkilöstö on ottanut osaavan toimijan omakseen, sillä kaikki ovat oppineet ottamaan mahdollisissa ongelmatilanteissa suoraan yhteyttä Wisdomiciin. Asianajoalalla vastauksien ja avun on tultava viipymättä, sillä tilanteet elävät hyvinkin nopeasti.
– Frendy-yhtiönä Wisdomic on helposti lähestyttävä. Kaikkeen saa aina nopeasti vastauksen. Vastauksia on annettu sellaisiinkin kysymyksiin, joita ei ole osattu kysyä!

Ellisaaren mukaan Frendy on suoraviivainen IT-kumppani.
– Meidät on pidetty koko ajan kartalla siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Uskon, että yhteistyömme jatkuu samaan malliin jatkossakin.