VAV-konsernin näkökulmasta paras palaute Vuoden Service Deskistä on palautteen puute

VAV-konsernin tietohallintopäällikkö Mikko Toivonen kuvailee Vuoden Service Deskin roolia yrityksen arjessa tärkeäksi.

– On kyse pienistä asioista, mutta jos ne eivät toimi, ne saavat ison merkityksen. Työntekijöiden näkökulmasta helpotus ongelmatilanteissa on konkreettinen, kun homma pelittää taas ja pääsee takaisin keskeneräisten töiden pariin, Toivonen pohdiskelee.

Toivonen näkee Service Deskin myös tärkeänä kanavana keskusteluja käynnistäessä.

– Service Deskin kautta löytää oikeat asiantuntijat vaikkapa Microsoft 365-ympäristön konfigurointiin liittyen.

Erityisesti Toivonen arvostaa Vuoden Service Deskin kohdalla etenkin ihmisläheistä otetta tekemiseen.

– Ihmisen mittaiset ihmiset painavat hommia hyvällä fiiliksellä sopivan rennolla otteella ilman turhaa pönöttämistä.

– Mielestäni käyttäjätukeen liittyen paras palaute työntekijöiltä on palautteen puute! Asiat sujuvat silloin niin hyvin, että niiden olemassaoloa ei edes huomata, Toivonen kiteyttää lopuksi.

Lue lisää: Vuoden Service Deskistä ja katso videot! »