
Muuta luettavaa

Asiakastarina

Asiakastarina
EKE-yhtiöiden näkökulmasta tehokkuus on yksi Vuoden Service Deskin valttikorteista

Asiakastarina
Vuoden Service Deskin oma-aloitteisuus saa kehuja Fonectalta

Asiakastarina
Fredman Group arvostaa Vuoden Service Deskin liiketoiminnan ymmärrystä

Asiakastarina
Nopeaa reagointia ja toimintavarmoja ratkaisuja

Asiakastarina
Kaiken kattavaa palvelua helposti

Asiakastarina
Asiakirjahallinnan uudistaminen tehosti isännöintitoimiston toimintaa

Asiakastarina
Yhteistyö Kytola Instrumentsin ja Frendyn välillä on mukavan rentoa

Asiakastarina
Kiinteistönvälitystoimisto tuottaa laadukkaat esitteensä itse

Asiakastarina
Yhteinen matka kohti tietoturvallisempaa ympäristöä

Asiakastarina
Frendy toimii Lahden konservatorion IT-osastona

Asiakastarina