Vuoden Service Desk on monipuolinen, tehokas ja avulias kumppani Frontialle

– Monipuolinen, tehokas, avulias.

Näihin kolmeen sanaan kiteyttää Tiina Ellisaari Frontia Asianajotoimiston kokemuksen Frendy-yhtiön loppukäyttäjätuesta. Ellisaari toimii Frontialla operatiivisena johtajana, ja on nähnyt Vuoden Service Deskin merkityksen asianajotoimistolle yrityksen alkumetreiltä lähtien.

– Service Deskin merkitys meille on valtava. Ilman heitä emme pystyisi tekemään työtämme. Heidän ansiostaan meidän on mahdollista keskittyä täysin omaan tekemiseemme ilman stressiä IT:n toimivuudesta. Vuoden Service Deskin kanssa meillä on kokonaisvaltaisesti huolehdittu olo, Ellisaari iloitsee.

Ellisaari pitää erityisesti reippaiden tyyppien taidosta selittää asiat selkokielellä käytännönläheisesti niin, että maallikkokin sen ymmärtää. Myös Frontian muu henkilöstö on huomannut tämän ja osaa antaa arvoa selkeydelle ja asioiden perusteelliselle läpikäymiselle.

Lue lisää: Vuoden Service Deskistä ja katso videot! »