Yhteistyö Kytola Instrumentsin ja Frendyn välillä on mukavan rentoa

Kytola Instruments on vuonna 1945 perustettu teollisuusyritys, jonka ydintoiminnot, tuotanto mukaan lukien, on keskitetty Muurameen. Tytäryhtiöt sijaitsevat USA:ssa, Kanadassa, Saksassa ja Ruotsissa.

Yritys valmistaa teollisuuden virtausmittareita, valvontajärjestelmiä sekä muita tarkkuusinstrumentteja. Laaja tuotevalikoima mahdollistaa tarjoaman teollisuuden eri toimialoille maailmanlaajuisesti. Kytola Instrumentsin tuotteita löytyy kaikista maanosista tuhansista eri sovelluksista. Vahvuuksiamme on ketterä organisaatio, joka mahdollistaa tuotteiden asiakaskohtaisen räätälöinnin, lyhyt läpimenoaika tilauksesta toimitukseen ja nopea reagointi asiakastarpeisiin.

Vuosikymmenien kokemus ja vahva läsnäolo asiakkaan prosessien kehittämisessä on hionut tuotteemme vastaamaan optimaalisesti teollisuuden tarpeisiin. Asiakkaamme arvostavat erityisesti Kytola Instrumentsin vakautta, korkeaa laatua ja luotettavuutta yhteistyökumppanina.

”ServiceDesk vastasi täydellisesti tarpeitamme”

Tuotantokehitys- ja suunnittelupäällikkö Kai Mikkola kertoo yhteistyöstä Frendyn kanssa:

” Yrityksemme kaikki toiminta on sidottu tietotekniikkaan, ja näin ollen olemme vahvasti riippuvaisia hyvin toimivasta IT:stä. IT:n takkuillessa tavaratoimitukset eivät firmassamme kulje suuntaan eikä toiseen. Vikkelä käyttäjätuki on toimintamme ehdoton edellytys, ja uutta IT-kumppania etsiessämme helposti tavoitettava ja nopeasti reagoiva tuki olikin ykköskriteerimme.

Frendyn käyttäjätuki on täyttänyt odotuksemme mitä parhaiten ja luvatun mukaisesti. Aiemman kankean ja hitaan tukipyyntöprosessin sijaan tuen tarvitsija ottaa nyt suoraan yhteyttä Frendyn tukeen, ja useimmiten asia hoituu vaivattomasti yhden puhelinsoiton aikana. Reagointi tukipyyntöihin on riittävän nopeaa, eikä toimintamme takkuile odottamiseen kuluvan ajan vuoksi. Kaikki edellä mainittu siis lyhyesti tiivistettynä: Frendyllä ei yksinkertaisesta asiasta ole tehty liian monimutkaista!

Yrityksemme olemassaoleva IT-pohja oli rakenteeltaan toimiva ja se siirrettiin käyttöönotossa Frendyn hallinnan alle. Käyttöönotto suoritettiin kahdessa erässä; ensin päivittäinen tuki sekä ylläpito ja myöhemmin toisessa vaiheessa konesali. Käyttöönottoprosessi sujui osaltamme hienosti ilman merkittävää vaikutusta firmamme päivittäiseen työnkulkuun. Myös tiedottaminen ja yhteydenpito Frendyn puolelta toimi sovitun mukaisesti koko prosessin ajan.

IT-kumppania vaihtaessamme meille oli tärkeää löytää toimija, jolla olisi kykyä ja ymmärrystä katsoa tilannettamme perheyrityskokoisen firmamme näkökulmasta. Frendyyn emme ole joutuneet pettymään tässäkään asiassa. Saamamme palvelu on ollut laadukasta ja yksilöllistä kaiken viestiessä siitä, että olemme heille asiakkaina tärkeitä. Saamme tarvitessamme suoraan ja nopeasti yhteyden meille nimettyihin yhteyshenkilöihin, ja kommunikointi on välitöntä ja rentoa. Voimme vapaasti tuoda tarpeitamme esille, ja niistä keskustellaan asiantuntevassa hengessä avoimin mielin. Säännöllisiä tilannekatsauksia järjestetään sovitusti joitakin kertoja vuodessa.

Tähänastisen kokemuksemme pohjalta voimme täydellä syyllä olettaa yhteistyön Frendyn kanssa jatkuvan tulevaisuudessa yhtä antoisana. ”