ICT-tukihenkilö

ICT-tukihenkilö Jyväskylään

Työtehtävinä on asiakkaiden kokonaisvaltainen avustaminen ICT-asioissa. Tehtävät sisältävät mm. erilaisia ongelmanratkaisuja, käyttäjätunnusten luomista sekä ohjelmistopäivityksistä huolehtimista. Työskentely tapahtuu osana ServiceDesk-tiimiä Jyväskylän Kirrissä. Työvuorot sijoittuvat arkipäiville, kello 07-18 väliselle ajalle.

Työssä vaaditaan:

  • reipas ja iloinen asiakaspalveluote
  • työkokemusta vastaavista asiakaspalvelutehtävistä
  • ymmärrystä Windows 10 -käyttöjärjestelmästä ja sen ongelmanratkaisuista
  • perustiedot Office -ohjelmistoista ja niiden ongelmanratkaisuista
  • perustiedot Azure Active Directorystä sekä Active Directorystä ja niiden käyttäjienhallinnasta
  • perustiedot ja ongelmanratkaisukykyä VPN-ratkaisuista, verkkoasioista, tulostusratkaisuista sekä tietokoneraudasta

Eduksi katsotaan osaaminen etähallintaohjelmistoista, palvelimista sekä verkkotunnuksia koskevista asioista.

Osaaminen voi olla harrastusten, koulutuksen tai työn kautta hankittua.

Solmittava työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen. Hyvälle tekijälle töitä riittää, vaikka vuosiksi. Palkkauksen lähtökohta on Tietotekniikan palvelualan työehtosopimus. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Jos kiinnostuit tästä työstä, täytä hakemus täällä.

Lisätiedot: Markus Hirsimäki, 044 240 9434, markus.hirsimaki@henkilostoasiantuntijat.fi