IT-asiantuntija (Service Desk)

Innostutko IT-haasteiden selvittämisestä ja nautit asiakastyöstä? Haluatko Sinä olla mukana rakentamassa seuraavaa IT-alan menestystarinaa? Etsimme asiakkaallemme Frendylle IT-asiantuntijaa työskentelemään Service Desk tiimiin. Mikäli sinulla on aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä ja nautit asiakastyöstä, lue lisää alta ja hae tehtävään jo tänään!

IT-asiantuntijan työtehtävät

IT-asiantuntijan tehtävässä työskentelet Service Desk -tiimissä ja vastaat asiakkaiden IT-ympäristöihin liittyviin haasteisiin. Otat vastaan tukipyyntöjä sähköpostitse ja puhelimitse ja ratkaiset asiakkaiden ongelmia. Frendyn asiakkaiden tukipyynnöt painottuvat Windows-ympäristöön, mutta myös Apple-ympäristö on osalla asiakkaista käytössä.

Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluu palvelupyyntöjen vastaanottaminen, asiakkaiden palvelu puhelimitse, esiasennukset, käyttäjätilamuutokset, ensimmäisen vaiheen vianselvitys ja loppukäyttäjätuki etäyhteyksillä. Työskentelet moniasiakasympäristössä ja hallitset monia asiakkuuksia samanaikaisesti.

Saat työtehtäviisi kattavan perehdytyksen ja vahvan tuen myynnin ja teknisen puolen tiimeiltä. Työskentely tapahtuu Frendyn Kalasataman toimipisteellä tai hybridimallina etänä sekä toimistolla.

Kuka sinä olet?

Tässä tehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta vastaavanlaisista työtehtävistä. Hallitset Windows-ympäristön ja sinulla on myös ymmärrystä Apple-ympäristön parissa toimimisesta. Pystyt työskentelemään itsenäisesti ja nautit ongelmanratkaisusta. Osaat neuvoa asiakkaita etänä ja ymmärrät asiakkaiden tarpeita.

Työntekijänä olet asiakaspalveluhenkinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Sinulla on aito halu työskennellä asiakastyössä ja tarjota asiakkaille parasta mahdollista palvelua. Työskentelet sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi. Aiempi kokemus moniasiakasympäristöissä työskentelystä nähdään eduksi tehtävään.

Mikäli tunnistat seuraavia asioita itsestäsi, saatat olla etsimämme IT-asiantuntija:

  • Sinulla on aiempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
  • Olet asiakaspalveluhenkinen ja ymmärrät asiakkaan tarpeita
  • Kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja kannat vastuun omasta työstäsi
  • Hallitset Windows-työasemat ja niiden ongelmanratkaisut
  • Kommunikoit sujuvasti puhelimitse ja sähköpostitse
  • Työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
  • Eduksi tehtävässä katsotaan aiempi kokemus moniasiakasympäristöstä sekä osaaminen Apple-ympäristöstä

Mikäli tunnistit itsesi, niin hae tehtävään jo tänään! Etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa nopealla aikataululla.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen: max.hakala@frendy.fi

Aloitus: Sovittavissa/Mahdollisimman pian

Työaika: Kokoaikainen

Työn kesto: Vakituinen

Toimipiste: Helsingin Kalasatamassa

Palkkamalli: Pohjapalkka + bonus