Käyttäjätuki

Frendyn käyttäjätuki hoitaa työarjen IT-ongelmat pois päiväjärjestyksestä ripeästi ja vankalla ammattitaidolla. Meillä kaikki ovat oikeutettuja samanarvoiseen palveluun yrityksen koosta ja vikatilanteen laadusta riippumatta.

  • Meiltä saat apua kaikenlaisiin IT-ongelmiin. Tukemme on lähelläsi vain yhden yhteydenoton päässä.
  • Soita tai lähetä viesti – sinulle vastaavat aina Frendyn omat asiantuntijat. Käyttäjätukemme tuotetaan täysin kotimaisin voimin.
  • Kun soitat tukinumeroomme, ei aikaasi kulu turhaan jonottamiseen ja pompotteluun asiakaspalvelijalta toiselle. Puheluihin vastaavat suoraan IT-ongelmien selvittämisen mestarit.
  • Pulmatilanteet ratkeavat yleensä jo yhden puhelun aikana kätevästi etäyhteyden avulla olitpa sitten kotona, toimistolla tai tien päällä. Vaivatonta sekä aikaa ja kustannuksia säästävää!

Todistetusti Suomen paras käyttäjätuki

  • Frendyltä löytyvät ne kaikkein tyytyväisimmät asiakkaat ja IT-loppukäyttäjät.
  • Tunnemme asiakkaat sekä paikallisesti että valtakunnallisesti.
  • Asiakastyytyväisyyden takaamme huippuunsa kehitetyllä asiakkuudenhoitomallilla.
  • Käyttäjätyytyväisyys on tuen tärkein mittari, ja meillä sitä mitataan aktiivisesti.

Frendyn ennakoiva toimintamalli

Haluamme kehittää ja ylläpitää asiakkaidemme IT-hyvinvointia kokonaisvaltaisesti, ja siksi frendyt pyrkivät havaitsemaan ja korjaamaan ongelmia IT-ympäristössä jo ennakoivasti. Vikatilanteita ratkoessamme emme selvitä vain pelkkää käsillä olevaa pulmatilannetta, vaan poistamme myös sen aiheuttajan. Näin häiriöiden määrä sekä sen myötä tarve yhteydenotoille vähenee, ja käyttäjien IT-tyytyväisyys kasvaa.

Otamme liiketoiminnan kokonaisuudessaan huomioon

  • Kiinteä kuukausihinta tuo käyttäjätuen kustannuksiin ennakoitavuutta – hyvästi yllättävät kulut!
  • Tietoturva aina vahvasti mukana – ajantasaisilla ja parhailla menetelmillä suojattua tukea.
  • Haluamme ymmärtää asiakkaan bisnestä, ja siten kehittää palveluitamme vahvistamaan asiakkaan koko liiketoimintaa ja IT-ympäristöä.

 

”Toimimme taustalla, mutta olemme hädän hetkellä aina ripeästi saatavilla.”

 

Frendyn tehokas lähituki

Vikatilanteen niin vaatiessa lähetämme paikan päälle tehokkaan lähitukemme, joka palvelee kattavasti koko Suomen laajuisesti. Frendyn lähituki löytää luoksesi Hangosta Inariin neljässä tunnissa.

Käyttäjätuen monet hyödyt yritykselle

Kun häiriöistä aiheutuneet katkot IT-arjessa vähenevät, liiketoiminnan tuottavuus kasvaa. Käyttäjätuen tuottama työasemien päivitystenhallinta pitää ohjelmistot ja laitteet ajan tasalla vähentäen osaltaan ennakoivasti ongelmatilanteiden syntymistä.

Käyttäjätuki voi olla korvaamattomaksi hyödyksi vahingon sattuessa, sillä ammattimaisesti toteutettu tuki voi nopealla reagoinnillaan pelastaa koko liiketoiminnan.

Laiterekisteri kertoo missä yrityksen laitteet menevät ja kenen käytössä ne ovat. Hävinneiden laitteiden hallintaan väärinkäytön estämiseksi löytyy käyttäjätuelta selkeät liiketoimintaa turvaavat toimintamallit.


Tutustu myös muihin Frendyn tarjoamiin palveluihin: