Käyttäjätuki

Frendyn käyttäjätuki hoitaa työarjen IT-ongelmat pois päiväjärjestyksestä ripeästi ja vankalla ammattitaidolla. Meillä kaikki ovat oikeutettuja samanarvoiseen palveluun yrityksen koosta ja vikatilanteen laadusta riippumatta.
Frendyn käyttäjätuki hoitaa työarjen IT-ongelmat pois päiväjärjestyksestä ripeästi ja vankalla ammattitaidolla. Meillä kaikki ovat oikeutettuja samanarvoiseen palveluun yrityksen koosta ja vikatilanteen laadusta riippumatta.
Haluamme kehittää ja ylläpitää asiakkaidemme IT-hyvinvointia kokonaisvaltaisesti, ja siksi frendyt pyrkivät havaitsemaan ja korjaamaan ongelmia IT-ympäristössä jo ennakoivasti. Vikatilanteita ratkoessamme emme selvitä vain pelkkää käsillä olevaa pulmatilannetta, vaan poistamme myös sen aiheuttajan. Näin häiriöiden määrä sekä sen myötä tarve yhteydenotoille vähenee, ja käyttäjien IT-tyytyväisyys kasvaa.
”Toimimme taustalla, mutta olemme hädän hetkellä aina ripeästi saatavilla.”
Vikatilanteen niin vaatiessa lähetämme paikan päälle tehokkaan lähitukemme, joka palvelee kattavasti koko Suomen laajuisesti. Ja kun on todella kiire, hätätyötilaus tuo Frendyn lähituen luoksesi Hangosta Inariin neljässä tunnissa.
Kun häiriöistä aiheutuneet katkot IT-arjessa vähenevät, liiketoiminnan tuottavuus kasvaa. Käyttäjätuen tuottama työasemien päivitystenhallinta pitää ohjelmistot ja laitteet ajan tasalla vähentäen osaltaan ennakoivasti ongelmatilanteiden syntymistä.
Käyttäjätuki voi olla korvaamattomaksi hyödyksi vahingon sattuessa, sillä ammattimaisesti toteutettu tuki voi nopealla reagoinnillaan pelastaa koko liiketoiminnan.
Laiterekisteri kertoo missä yrityksen laitteet menevät ja kenen käytössä ne ovat. Hävinneiden laitteiden hallintaan väärinkäytön estämiseksi löytyy käyttäjätuelta selkeät liiketoimintaa turvaavat toimintamallit.
Tutustu myös muihin Frendyn tarjoamiin palveluihin: