Vuoden Service Desk - Parempaa palvelua!

Frendy-yhtiö Wisdomic voitti Wakarun järjestämän Vuoden Service Desk -kisan 2021!

"Voittajawebinaari järjestettiin Wakarun toimesta 9.12.2021 ja tuolloin saimme tiedon, että olemme voittaneet kisan. Se oli hieno hetki, ihan koko yrityksellemme ja erityisesti meidän arkemme sankareille eli työntekijöille", kuvailee Service Deskin palvelupäällikkö Sari Maunula.

Mutta millaista elämää IT-luottokaverit viettävät, millaista on olla deskiläinen ja mitä haasteita kohtaamme? Katso videot!

Vuoden Service Deskin palvelupäällikkö Sari äänessä

Henri kertoo lähituesta

Maarit kertoo häiriönhallinnasta

Eero kertoo asiakaslähtöisyydestä.

Asiakkaamme kertovat kokemuksia Service Deskistä

VAV-konsernin näkökulmasta paras palaute Vuoden Service Deskistä on palautteen puute

VAV-konsernin tietohallintopäällikkö Mikko Toivonen kuvailee Vuoden Service Deskin roolia yrityksen arjessa tärkeäksi.

– On kyse pienistä asioista, mutta jos ne eivät toimi, ne saavat ison merkityksen…

Lue lisää

Vuoden Service Desk on oivallinen kumppani Frontia Asianajotoimistolle

– Monipuolinen, tehokas, avulias.

Näihin kolmeen sanaan kiteyttää Tiina Ellisaari Frontia Asianajotoimiston kokemuksen Frendy-yhtiön loppukäyttäjätuesta.

Lue lisää

EKE-yhtiöiden näkökulmasta tehokkuus on yksi Vuoden Service Deskin valttikorteista

Myös EKE-yhtiöiden ICT-päällikkö Jari Sivén nostaa tehokkuuden yhdeksi Vuoden Service Deskin valttikorteista.

– Yksikään häiriö tai palvelupyyntö ei ole koskaan jäänyt ratkaisematta…

Lue lisää

Vuoden Service Deskin oma-aloitteisuus saa kehuja Fonectalta

Fonectan IT-palvelupäällikkö Hanna Saarivirta korostaa Vuoden Service Deskin oma-aloitteisuutta.

– Erityisen kiva juttu on se, että tikettiä ratkaistessa saatetaan huomata myös muita ongelmatilanteita…

Lue lisää

Fredman Group arvostaa Vuoden Service Deskin liiketoiminnan ymmärrystä

– Vuoden Service Desk on toimintaansa kehittävä kumppani, tiivistää Fredman Group Oy:n CTO Antti Kuusela.

Kuusela vastaa konsernin it-kokonaisuudesta, jossa on huomioitava sekä tuotantotyöntekijöiden että toimihenkilöiden erilaiset tarpeet…

Lue lisää

Lue myös

Vuoden Service Desk on avulias kumppani IT-arjessa

Nykyään osana Frendyä toimiva Wisdomic valittiin voittajaksi Vuoden Service Desk -kilpailussa 2022. Asiakkaille voitto ei tullut yllätyksenä ja syyt valintaan ovat päivänselviä.

Lue lisää

Frendy-yhtiö Wisdomic on vuoden 2021 Service Desk

Wisdomicin tukitiimi julkaistiin voittajaksi 9.12.2021 Wakarun järjestämässä Vuoden Service Desk -kisassa. Wisdomic osallistui kilpailuun ensimmäistä kertaa.

Lue lisää

Laitetaanko teidänkin Service Desk -asiat kuntoon?

Katso lähin frendysi kartalta ja ole yhteydessä tai lähetä meille viestiä!