Vuoden Service Deskin oma-aloitteisuus saa kehuja Fonectalta

Fonectan IT-palvelupäällikkö Hanna Saarivirta korostaa Vuoden Service Deskin oma-aloitteisuutta.

– Erityisen kiva juttu on se, että tikettiä ratkaistessa saatetaan huomata myös muita ongelmatilanteita ja haasteita, ja nekin hoidetaan samalla kuntoon, Saarivirta kertoo.

– Joskus Service Deskistä myös soitetaan minulle päin, tarjotaan ratkaisua ja tiedustellaan, kuinka haluaisin kyseisessä asiassa edettävän, Saarivirta jatkaa.

Saarivirta toimii Fonectalla IT-palvelupäällikkönä vastaten muun muassa loppukäyttäjäpalveluista. Erityisen lähellä sydäntä hänellä on käyttäjätyytyväisyys sekä siihen liittyvät prosessit ja niiden kehittäminen. Tätä työtä Fonectalla tehdään yhteistyössä Vuoden Service Desk -kisan voittajan kanssa.

– Toteutamme työntekijöillemme vuosittain IT-palautekyselyn, ja Vuoden Service Deskin tapa toimia ystävällisesti ja maltilla saa kiitosta.

Kysyttäessä parasta asiaa Vuoden Service Deskiin liittyen Saarivirran ei tarvitse kauaa miettiä.

– Kumppani. Tuo yksi sana riittää. Se kertoo yhteistyöstä, yhteisestä tavoitteesta ja sujuvasta loppukäyttäjätyöskentelystä.

Lue lisää: Vuoden Service Deskistä ja katso videot! »